قدس آنلاین-شهرکرد-لیلا احمدی: سازمان جهادکشاورزی مجموعه ای باپتانسیل های بالا می باشد که اجرای اقتصاد مقاومتی ،اشتغال وامید مردم به فعالیت های این سازمان گره خورده است.

مدیران  باید درهر شرایطی صداقت وامانت داری را سرلوحه کار خود قرار دهند

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، دراین آئین  مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به اینکه، امانت داری وراستگویی باعث افزایش روزی وبرکت درزندگی می شود افزود،مدیران  باید درهر شرایطی صداقت وراستی وامانت داری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم دهقان گفت: سازمان جهادکشاورزی مجموعه ای باپتانسیل های بالا می باشد که اجرای اقتصاد مقاومتی ،اشتغال وامید مردم به فعالیت های این سازمان گره خورده است که این جابجایی ها همه درراستای توسعه سازمان است وجز این هدف دیگری ندارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه ، با توجه به این که بخش کشاورزی استان پیش رو وبستر اشتغال استان است  وباید توجه بیشتری به این بخش شود افزود: درسال گذشته وازابتدای سال جاری تاکنون بیش از 14معاون وزیر به استان سفر کرده که  خیر وبرکت  این سفرها  باعث انسجام سازمانی دراستان  شده است که رضایت نسبی از عملکرد بخش کشاورزی وجود داشته است.

ذبیح الله غریب ،با اشاره به رشد چشمگیر تولیدات بخش کشاورزی وتوجه ویژه دولت به بخش هایی که قبلا فراموش شده بودند وفرصت هایی که تاکنون به آنها توجه نشده بود افزود: درسال های گذشته به علت کم شدن تولید چغند رقند بسیاری از کارخانه های قند تعطیل شده بودند اما امسال بحمد الله بیش از 6میلیون تن تولید خواهیم داشت که دراستان چهارمحال وبختیاری هم پیش بینی تولید بیش از 60هزار تن وجود دارد که تنها تولید چغند رقند به مدت 100روز کاری برای بیش از 60هزار نفر اشتغال ایجاد می کند.

وی، با اشاره به ،توجه ویژه دولت به تولید دانه های روغنی افزود:سالانه بیش از 3میلیارد دلار بابت واردات روغن هزینه می شد که قبلا تراز تجاری منفی 8میلیارد  دلار بوده است که هم اکنون به 3میلیارد دلار رسیده که این از موفقیت های بزرگ دولت ووزارت جهاد کشاورزی دراین بخش می باشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی  اظهارکرد:مدیران ارشد این بخش با ید با توجه به این که نان سفره مردم دراین بخش تامین می شود باید خود را خدمتگذار مردم بدانند وودرپی رفع محدودیت های این بخش باشند وبا استفاده از روش های علمی وتکنولوژی با وجود مشکلاتی که هم اکنون درتمام بخش ها وجود دارد بخش را به سمت جلو حرکت دهند.

غریب،بیان کرد: یکی از موضوعات اصلی دراین بخش هویت دادن به بخش کشاورزی است که باید با دادن سند واعتبار به کشاورزان وتشکل ها،به این بخش هویت دهیم ومدیران ارشد باید ازتفکراتی که باعث انجام امور به شکل های قبلی می شود بپرهیزند وکارها با روش های علمی وتخصصی به روز انجام دهند.

وی تصریح کرد:بحث اقتصاد وبرنامه ریزی یکی از موضوعات مهم است که تعریفات مختص به این بخش را دارد که برنامه ریزی دراین بخش باید بارویکرد اقتصادی باشد که باید با برنامه ریزی سالهای آتی همراه باشد .

وی ،همچنین اظهارکرد:یکی از مدیریت های حساس جهادکشاورزی،امور اراضی است که این مدیریت باید بدون ترس وشجاعانه مشکلات وامور را مورد بررسی قرار دهد  که دراین حوزه 1- کاداستر که مهم ترین وظیفه این مدیریت است2- ایجاد بانک اطلاعاتی کامل دراین بخش 3- رفع تداخلات 4- توسعه اراضی شیب دار چهار محور اساسی دراین مدیریت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

درپایان این آئین طی صدور احکام جداگانه ای ازسوی رئیس سازمان، معتمدی بعنوان مدیرحوزه ریاست سازمان تعیین ومعرفی گردید وازخدمات وتلاشهای برزگر درطول دوره تصدی حوزه ریاست سازمان تقدیر وتجلیل بعمل آمد

همچنین شهرام جزایری بعنوان مدیراموراراضی سازمان تعیین ومعرفی گردید وازخدمات وتلاشهای قدرت ا... کیانی درطول دوره تصدی اموراراضی سازمان تقدیر وتجلیل بعمل آمد و قدرت ا... کیانی  بعنوان مدیرامورحقوقی سازمان تعیین ومنصوب گردید وازخدمات وتلاشهای  محسن یگانه درطول دوره تصدی امورحقوقی سازمان تقدیر وتجلیل بعمل آمد ومرتضی کرمی  بعنوان مشاوررئیس سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال وبختیاری تعیین ومنصوب گردید .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.